2014. március 19., szerda

Havi jelentés 5.


Találtam egy oldalt... És átálltam.
Hogy érthető is legyek, ráleltem a neten egy Kalóriabázis nevű oldalra, és mióta használom fogytam 4 kg-ot. Heti egy kg. Be kell írni a jelenlegi testsúlyt, a magasságot, ő kiszámolja, hogy mennyi kg-nak kellene lenni tól-ig, beírjuk a kívánt testsúlyt, a jelenlegi életmódunkat, (ülő, aktív, fizikai) hogy hogyan szeretnénk lefogyni, heti kg fogyással, vagy pedig egy kitűzött dátummal. Erre kiszámolja, hogy ehhez hány kalóriára van szükségünk. Aztán az ember bármit eszik, beírja a táblázatba, ő kiszámolja, hogy az hány kalória, szénhidrát, zsír,  fehérje, levonja a napi keretből, kiszámolja, hogy még hány kalóriát vihetünk be aznap. Persze a sportot is be lehet írni, minál többet sportol az ember, annál több lesz az aznapi kalóriakeret. És a nap végén értékeli is, hogy milyen ügyesek voltunk. Bármit lehet enni, csak ugye a mérték a lényeg. De tényleg bármit, az én reggelim általában tönkölylisztes palacsinta, teljesen ugyanúgy étkezem, mint a család többi tagja, csak mindent mérek, ami sok kalória abból van, hogy csak 5-10 dkg-ot eszem, de akkor is eszem. Volt már szülinapi torta, pizza, rakott krumpli stb. amit eddig csak távolról méregettem és csodálgattam az most már mind elérhető, és ráadásul még fogyok is. Egyszerűen szuper.
A mozgás továbbra is megvan, csak most heti háromszor járunk úszni, szombatonként pedig táncolni.
Aztán ugye most itt a tavasz, a gyerekek játszóterét elköltöztettük a ház elé, és a helyén végre nekem is lesz itthoni konyhakertem. Eddig csak apunál volt, utána pedig kint a lucernaföldön kerítettünk le nekem egy nagyobb kertet. Csak mivel ez ugye nincs bekerítve, sajnos nagyon sok hívatlan látogatót vonzott a kertecském. Képzeljétek el még egy gyümölcsfát is kiásott valamelyik szemét, és még arra is volt ideje, hogy a gödröt betemesse maga után. Persze tudjuk ki volt, mindenki figyelmeztetett minket, aki ismeri őket, hogy ragad a kezük, és szeretik elvinni a szomszéd tanyákról azt amiért más dolgozott meg. Szóval jönnek hozzánk az őzek is rendszeresen, így ha valami nyomot látunk már csak az kérdezzük egymástól: és most őznyomok, vagy ősznyomok? (:D)
Egyszerűen forrtam a dühtől. Vigye, nem érdekel, csak arra kérem a Jóistent, hogy egyszer, csak egyetlen egyszer adja meg nekem azt a kegyet, hogy összefussak vele, mikor éppen a kincseimet lopja. 
Na, hess, vissza a fogyáshoz, szóval leírjam, vagy ne írjam: 20 kg-mal kevesebbet mutat a mérleg, mint októberben. Hurrá!!

A játszótér a ház előtt: A hinta és a kisház, amit még Olivérnek készítettünk hulladékból 2000-ben.
Ez igaziból egy "vár" része volt, építettünk hozzá kifutót és kb. 2 m magasban helyezkedett el, kötéllétrával, aztán falétrával lehetett felmenni rá. Az idő sajnos megette a kifutót, de a kisházat meg tudtuk menteni, és most a földszinten várja a lelkes házlakókat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése