2015. november 19., csütörtök

Zabpehely-gombóc

Kipróbáltam pörkölt mellé is, és működött. Finom volt, és végre új ízeket kóstolhattam a szokásos savanyúság mellett.

A múltkori túrós-zabpelyhes adta az ihletet, hogy tészta helyett megpróbálkozom zabpehely gombóccal a pörkölt mellé. Nagyon finom lett, biztosan fogom még készíteni. Egyébként szerintem levesbetétként is remekül beválna, úgy is biztosan ki fogom próbálni.

Hozzávalók:
500 ml zabpehely (szintén mérőpohárral mérve)
4 tojás
1 dl mandulatej (ez szerintem ki is maradhat, vagy kerülhet bele helyette plusz egy tojás - legközelebb én is kihagyom, csak hát ugye a kísérletezés...)

Szintén összedolgozni, állni hagyni, forró de nem lobogó vízben kifőzni. Tálalni. Megenni.
Jó étvágyat! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése