2015. szeptember 10., csütörtök

A terepfutás szépségei :))




Nyulat, őzet szinte minden futásunk alkalmával látunk. Tegnap például kb. 5 méterre előttünk vágott át egy őz az úton. De előfordul ilyen szépség is. Ha jól megfigyelitek a szivárvány mellett - ugyan nagyon halványan, de ott egy másik is.



Az origón olvastam erről, hogy:
"A második szivárványon már fordított a színsorrend a fő szivárványhoz képest, mivel a vízcseppekben ide-oda verődő vízsugarak még egy alkalommal tükröződnek azok belső felületén - ezért a színsorrend megfordul."
A kettős szivárvány közelebbről:


Itt pedig egy csodás színű naplemente:


Egyébként a futásról még annyit, hogy jelenleg három hónapja csinálom rendszeresen és 13-15 km-es távokat futok. Szinte mindig este, sőt mondhatom, hogy éjjel. Volt amikor éjfélkor értem haza. Az első két kilométer mindig borzalmas, de onnantól imádom. (ezt  egyébként régóta futóknál is olvastam, és hogy méterre pontosan meg tudják mondani, hogy mikortól kezdik el élvezni) Most már nem csak terepen futok, hanem aszfalton is, mivel sötétben elég necces volt a földúton futni, a sok gödör és kő miatt. Amikor ilyen későb futok, apa mindig elkísér, és jön mellettem autóval. Volt olyan, hogy átfutottam a szomszéd faluba (13 km-re van...) aztán mikor a kiértem a főútra, akkor abbahagytam, beültem a kocsiba és hazajöttünk :) Ősszel már valószínűleg nem kell ilyen későn futnom, mivel nem lesz este kilenckor is 35 fok...






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése