2015. október 3., szombat

Aszalt paradicsom

Rengeteg paradicsom palántát ültettem, volt amelyiket én is vetettem magról. A sok esővizes locsolásnak hála meg is lett az eredménye: rengeteg termés. Ezért az idén úgy döntöttem, hogy megint teszek el aszalt paradicsomot. A paradicsomokat megmostam, félbevágva kikapartam a magjukat, felkarikáztam és ráfektettem őket az aszaló rácsára a vágott felükkel felfelé és megsóztam őket egy kicsit. Akinek nincs gépe, az nyugodtan készítse sütőben, én is úgy aszaltam, amíg nem volt gépem (köszi, Mama :))
Az aszalás pontos időtartamát sajnos nem tudom megmondani, mivel voltak kisebb darabok is, így figyelni kell, és amelyek már elkészültek, azokat ki kell szedegetni.
Én ezeket egy csatos üvegbe helyeztem és felöntöttem olívaolajjal. De itt megint csak mindenki képzeletére van bízva, hogy miként fűszerezi. Lehet fokhagymásan, kakukkfűvel, színes  borssal is nagyon jól mutat stb. stb. Úgyhogy fogjunk hozzá bátran, a végeredmény biztos siker.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése