2014. február 19., szerda

Havi jelentés 4.

Végre! Elkezdtem mozogni és ennek hála lement az a fránya 2 kg. És még 1 is ráadásként. Mivel Kevét úgyis hordom hetente kétszer úszni, úgy döntöttem, hogy ha már ottvagyok, akkor nem a lelátón fogok üldögélni, hanem elkezdek úszni és meglátjuk mi lesz. Elsőre simán leúsztam 1 órát pihenés nélkül. Tulajdonképpen úszni mindig is kitartóan tudtam, egyszer a suliban volt egy játékos sportvetélkedő, már akkor is simán úsztam 1,5 órát egyhuzamban, mikor kijöttem a medencéből, úgy éreztem magam, mint aki mindjárt elrepül. Szóval kétszer egy héten úszom, és vettem a magamnak egy futócipőt (meg az Olivérnek is, mert ugye egyedül minden nehezebb). Eljárunk hetente egyszer futni is, meg azt találtam ki, hogy bringázni is fogunk, mert úgy a legkisebb is velünk jöhet, nem kell mindig itthon apára hagyni. Szóval az étkezésem még mindig Norbi szerint alakul, az egyik könyvében vannak receptek, abból szoktam válogatni. Majd meglátjuk a jövő havi jelentésben, hogy a mozgás mennyit segít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése