2015. június 3., szerda

Az ezer lámpás éjszakája

Vasárnap - a gyereknapi buli zárásaként - az országban több helyen, helyszínenként 1000 db világító lufit engedtek a magasba, hogy az eltűnt gyermekek a lámpás fényénél "hazataláljanak".
Idén mi is részt vettünk ebben a kiváló kezdeményezésben. Csodálatos látvány volt, amikor a rengeteg lufi egyszerre emelkedett a magasba. Megható és szívfacsaró is volt egyben.
Gyertek haza!!! - kiabáltuk a visszaszámlálás végén. Remélem így is lesz, minden elcsellengett gyerek hazatalál.




Sajnos azonban vannak olyanok is, akik nem önszántukból tűnnek el. Gondolom minden anyuka rengetegszer a gyermeke lelkére köti, hogy idegennel nem állunk szóba. (én az is el szoktam mondani, hogy soha, de soha nem fogok idegent küldeni érted, hogy hozzon haza hozzám, soha, de soha nem fogok idegennel üzenni neked semmit, soha ne menj eltűnt "kiskutyát, kiscicát" keresni senkivel, és soha nem menj oda egy melletted megálló autóhoz, amiből "csak kérdezni szeretnének valamit"...
Aztán megláttam az alábbi videót, akkor viszont teljesen elbizonytalanodtam és csak reménykedni tudok, hogy az én gyerekeim emlékezni fognak a szavaimra, és nem dőlnek be...
Minden esetre megmutattam nekik a felvételt, aztán újra és újra elmagyaráztam a fentieket. Úgy látszik nem lehet elégszer beszélni erről...


http://tudnodkell.info/a-te-gyerekedet-is-el-tudna-rabolni-ez-a-ferfi-ok-se-hittek/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése