2013. szeptember 23., hétfő

Dupla szülinap


Ez legkisebbünk 2. születésnapi tortája volt. Thomas-torta. Igen, tudom, hogy Thomason az egyes szám szerepel, de mivel Nimród két éves lett, gondoltam, akkor legyen kettes a torta oldalán is.
Kész lettem vele, mire megjöttek az iskolások. Először Keve ért haza, és nagyon tetszett neki, mosolyogva nézte, majd egyszer csak ráfagyott az arcára a mosoly, és halálraváltan közölte: Anya, nem jó a szám, a Thomason 1-es van...
Utána ugyanez megismétlődött Olivérrel is. :))
A tortát szintén Lenke-torta oldalán oldalon találtam, remek fázisfotókkal. Borítani ezt is viasszal borítottam.

Ez Olivér 14. születésnapi tortája. Mivel a két srác születésnapja között hat nap különbség (na meg majd' 12 év :)) ezért a családnak egyszerre szoktunk születésnapi bulit szervezni. De a két torta akkor is jár...
Ezt saját kútfőből találtam ki, mert nem igazán találtam olyat, ami tetszett volna. Az idézet pedig az, amit már számtalanszor idéztem neki, nagyon szeretem, olyan érzést kelt, mintha mindenre képes lennék...
Az írás nem lett a legszebb, ecsettel és piros Wilton ételfestékkel készült.



Nagyon boldog születésnapot fiúk!!! Legyetek nagyon boldogok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése