2013. május 26., vasárnap

Az egészséges kresztáblák


Amikor Olivér kicsi volt, semmivel nem tudtam rávenni, hogy zöldségeket egyen. Egyébként a gyümölcsök közül is csak kétfélét evett: alma és banán. Akkor azt találtam ki, hogy mivel imádta a kresztáblákat, (két és fél évesen fejből fújta az összeset, komolyan, úgy volt hajlandó velem hazajönni az óvodából, ha minden nap készítettem egy kresztáblát szívószálból és papírból és azt is vittem, amikor mentem érte :). Szóval mivel imádta a kresztáblákat, gondoltam kresztábla alakúra vágom a levesben a répát. Volt sopoa (stoptábla) répa, betilos (behajtani tilos) répa stb. A répát sajnos így sem ette meg, viszont azóta sokszor készítünk csak úgy, a játék kedvéért.
Pofon egyszerű elkészíteni, a vékony szelet répából készül maga a kresztábla, ebbe egy fogpiszkálót nyomunk. Aztán vágunk egy vastagabb szeletet is, ez lesz a tábla talpa, belenyomjuk a fogpiszkáló másik végét és már mehet is a játék. A fiúk egész utcarendszereket szoktak építeni, autókkal, legóházakkal, emberekkel. Sőt némelyik képen feltűnik egy répa "állat" is. :)

És ha meguntuk a játékot, akkor így kell eltűntetni a táblákat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése